En sån där flygtur...

Här om dagen satt jag på ponti och han ska börja lära sig att byta galopp.  
 
Ponti är en rätt envis kille som gärna säger vad han tycker.. och just i det här läget tyckte han att jag mest var jobbig. Vilket han visade med att skjuta upp i himlen. Första skjutet landade jag på halsen. Hoppades då att allt var över men som ett brev på posten kom andra skjutet. Jag hinner tänka, "ska jag åka av nu?! Jag som aldrig åker av.." men landar ännu en gång på hasen och lite mer på sidan. Ponti nöjer sig inte och skjuter en tredje gång, nu hinner jag tänka " undra om jag kommer slå mig?!". Men jag lyckas ännu em gång hålla mig kvar och lyckas också tillslut få stop på honom!
Blev chockad själv över vilken balans jag lyckades hålla! Haha
 
Det är så komiskt hur mycket man hinner tänka i luften på såna där åkturer! 
 
Men ännu en gång 1-0 till mig!!
 
Ponti aka ligisten!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0