Ändring

Ett problem som ofta uppstår i planering är ju bristande underlag.. Just nu är vägarna stenhårda och fälten sunkiga. Vi har ett fält som är någorlunda. Där har vi även lite hinder.
 
Igår började jag galoppträningen på en väg som alltid brukar vara perfekt även om de andra är hårda. 
Men igår var även den dålig så jag vände efter ett tag och avslutatde med några skutt på fältet. Blandannat en fyrkombination och lite studs på volt.
 
Han var lika fin och lydig som vanligt. Bytte galopp renare och luftigare än aldrig förr!
 
Pga. att han fick gå lite hårdare igår på sugande underlag kommer han nog ha lite träningsvärk.
Så det blir lite omkastat i planeringen. Idag får han gå ut och sträcka på sig och bara skritta.
 
Imorgon åker vi nog till amanda för att kunna trimma på bana och så ska jag väl hinna med Rebell när jag ändå är där!
 
Kanske kan ta någon bra bild på honom så ni får se bigboy!!
 
En gammal bild från ett meeting. Roliga minnen! <3
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vet ett ställe som alltid har bra underlag;-))

2014-03-21 @ 21:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0