Resultat

Tävlingen förra helgen gick som planerat.
 
Jag var faktiskt nöjd när vi var klara. Det händer väldigt sällan!
 
Jag följde min plan och tog en sak i taget. Kunde släppa små misstag och rida vidare.
Oj vilken duktig häst jag har!!
 
Vi red ihop lite över 64% med små missar här och var. Men med tanke på att vi inte ridit igenom ett program eller knappt ens på en bana så är det godkänt.
vi slutade på en sjundeplacering med väldigt hård konkurens!
 
Nu har vi lite kvitto på att det funkar så som vi jobbar nu och vi vet också vad som fattas.
 
På måndag ska jag rida för tränare för första gången på ett år nästan.. ska bli såååå kul!!!
 
Nästa helg är det tävling igen!
 
Hejja oss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0