Fint väder

Gud  vilket fint väder det är hela tiden, lite kallt ibland men så länge jag har sol är jag nöjjd :)
 
Lillen går som miljoner... han byter hur bra och enkelt som helst. Raka, mjuka och luftiga.
Annars känns det som att skolorna börjar bli riktigt stadiga nu. Även formen sitter där den ska.
 
Helt otroligt vilken känsla det är att sitta i sadeln på honom varje dag... finns nog inte många hästar som är lika fina varje dag!
 
Nästa vecka är det tävling. Skulle ridit en msvc2 och en msvb4, men eftersom vädret inte tillåter att man kan rida fram ute så blir det bara korta banor... alltså valde jag att rida en msvb1, rätt konstigt program och kommer vara konstigt att tävla på kort bana igen.. var år sen!
Lite surt för jag hade ju tänkt att fixa andra kvalet till msva... Men tävlngen är på granngården så det tar bara en kvart om ens det, så det blir en start i nacken ser jag det som!
 
meeting 2012 Läääängtar tills det är dags för meeting!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0