ofokus

Startade dagens pass i ridhuset, men valde att ta ut honom en sväng då hans fokus låg på allt annat än mig..
 
Han blev stressad och ville inte lyssna på vad jag bad om. Sjukt pigg också så han fick ut och rasta huvudet i skogen istället. Det finns ingen anledning att fortsätta om det inte är hundra procentigt, för jag vet att han kommer vara lika fin i morgon som alltid om han får rasta av sig lite. Han har gått väldigt tuffa pass nu och det märks att han blir mer och mer vältränad då han blir piggare och känsligare för varje dag nästan.
 
Ska skriva ett litet inlägg om vår nya taktik i morgon tänkte jag.
 
Nu är det sovdags!
 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Kul att ni är tillbaka!
Stämmer det att Lillen är till salu fortfarande?

Svar: nej inte längre då vi hittat lösningar på saker jag inte trodde gick! Jääätte skönt :) Var det något speciellt du tänkte på?
Maria Granberg

2013-01-09 @ 11:22:30
URL: http://mliandersson.se
Postat av: Emmy

Vad kul, och skönt!!
Nä, inget speciellt, tyckte det var trisst att ett sånt fint ekipage skulle splittras bara!

Svar: Vad kul att du tycker så!
Maria Granberg

2013-01-09 @ 18:17:19
URL: http://mliandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0