MÅL 2013

Målen under året kommer att vara tuffa. Det är dags för lite press känns det som.
Jag är redo för tuffare utmaningar under tävlingssäsongen och hoppas på att klara dem utan problem.. eller rättare sagt, det SKA jag!
 
Jag vet att allt hänger på mig, då lillen är med på allt jag ber om. Ber jag om ett dåligt byte, byter han dåligt. Inget är gratis. Självklart gör han allt rätt om jag ber om det rätt. Den BÄSTA läromästaren kan man säga!!
 
Tävklingsmässigt kommer säsongen starta med någon MSVC för att känna av och målen är då: Att rida ett felfritt program och det ska ligga på allraminst 65%. Vi är så bra att vi inte ska behöva rida på mindre. Självklart kan det hända vad som helst på banan. Men då är det noggran utvärdering och rättelser som gäller.
 
Målet för MSVB: Att sätta bytena är största fokus. Allt annat ska redan sitta. Andra målet är även att hinna kvala till MSVA.
 
Målet för MSVA om vi nu lyckas med delmålet dit är: Få rutin och känna på hur det är att visa de svårare momenten som serier osv.
 
 
Övriga mål för året är: Lägga upp planeringen noggrant och forsätta utvecklas mer i tankar och praktiken.
Självklart att bli säker i bytena och våga lita på att jag KAN!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0