Krångel..

Jag har lyckats tappa min telefon för sista gången i stallgolvet... därav den dåliga uppdateringen, då jag har mitt internett i telefonen..
Ska skaffa fram en så fort jag kan..
 
 
Lillen går iallafall som vanligt, otroligt bra. Nu har vi börjat utmana med byten åt det svåra hållet på linjerna som ligger i programmen. Funkar jättebra, även om han ibland blir något efter i bak, så tar han hjälpen och byter ordentligt.
 
Kommer att åka till Lotta den 11 tror jag. LÄNGTAR!!!
 
 
Vädret är ju helt otroligt nu, lite kallt kanske, men jag orkar inte klaga. Det kommer aldrig hjälpa ändå. Finns för mycket klagande personer... Sluta gnälla, klä på er och gilla läget!
 
Har jobbat kväll hela veckan och när jag kommer hem efter 11 på kvällen är det månsken. Hoppas verkligen att det är det i morgon, för isånnafall blir det fältet! Det är helt magiskt att rida i månsken och snö!
 
 
Från i somras! då gnäller alla på att det är för varmt i stället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0