Gårdagen

Gårdagen blev hektisk.
Han bara hem från jobbet för att snabbt byta om och gå till stallet för att ta in hästarna... i 30cm snö.... haha tror ni jag var svettig efteråt?! De har ju rätt bråttom in så man fick hålla ett högt tempo med. Direkt upp på min stjärna när alla var inne. Ett kanonpass i ridhuset. Tränade mycket samling och att han verkligen ska vinkla in bakbenen. Red tillslut igenom några delar ur msvc2 som gick galant. Allt är så mycket enklare nu när jag fått rätt hjälp!
 
Sen var det full fart med att fixa stallet för att sen åka vidare till nästa häst, underbara Gangster!! Han var verkligen fin stundtals. Han är lite vaplig och tar gärna en hjälp frammåt istället för samling. Men efter ett tag var han med på noterna och gjorde jättefina fattningar och behöll samlingen i dem, vilket har varit svårt förut.
 
Sen var det bara hem, dusch och däcka.. går man upp halv fem så blir man trött av att komma hem nio utan en ända paus haha. Men det gör mig inget när jag får rida så fina hästar och göra det jag älskar mest!!!
 
Idag blir det samma fokus med lillen som igår, ska starta med en skritt ut i snön först, så han värmer upp och får pulsa lite. 
 
Fina Ganster!!
och såklart fiiiinaste killen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0