Träning

Igår kväll var vi och tränade för Lotta, otrooooligt givande!
 
Vi tränade på skolorna, detaljer, detaljer, detaljer. Red en riktgit bra övning, Först skänkelvikning på medellinjen för att ur den gå in i öppna. Jag fick tag i yttersidan på ett helt annat sätt och fick en bra böjning. In i 8m volt och verkligen känna att jag inte tappar bjudning eller yttersida och in i sluta på medellinjen. 8 mässiga skolor sa Lotta!
 
Sen var det byten på schemat. Fick verkligen rida igenom bytet och jag måste tänka på att verkligen ha rätt bjudning in.
 
Han var verkligen jätteduktig och riktigt fin!
 
Den 14 är det tävling igen och OJ vad jag ska rida såhär då!!!!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va roligt att det går bra, ni är så duktiga!!

2013-04-15 @ 10:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0