Helt slut..

Blev en sen natt eller snarare morgon igår haha. Det blir lätt så med så fina vänner som jag har!

Har ju börjat träna för att bli ännu uthålligare och spänstigare till ridningen! Idag slog jag mitt egna rekord med en minut. rätt bra för att vara nystartad.. haha men oj vad bra man mår av att röra på sig!

Nu är jag dock helt slut i skallen när jag sjönk ner i soffan efter en lång dusch.. Blir nog till att ställa in planerna för kvällen och spendera den hemma framför hockeyn istället!



Mitt hjärtaaaa!! saknar dig <3

Kommentarer
Postat av: carina ottoson

Hjälmen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ta hand om dig efter operationen nu

Kram Carina Ottoson

2012-05-12 @ 21:36:21
Postat av: carina ottoson

Hjälmen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad skönt att operationen är gjord nu

Kram

carina Ottoson

2012-05-12 @ 22:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0