hallådär

long time no see? Jaa det kan man säga!

Det har hänt väldigt mycket sen sist och än händer det grejer hela tiden!

Jag rider just nu inget för en operation jag återhämtar mig ifrån. Lillen har kännts lite halvknackig så han har en vila nu under tiden jag inte kan rida.

Nästa vecka ska han bli igenomkollad av Tove, vilket ska bli skönt att veta att han är ok på den fronten.
För två veckor sen kollade kauko igenom honom utan att hitta något att anmärka = riktgit skönt!


Jag var ute hos honom idag, första gången på en hel vecka. Snacka om att jag har abstinens...
Freja är världens snällaste och tar hand om honom varje dag med promenader och ompyssling!



Förhoppningsvis kommer vi sätta igång om tre veckor då jag får rida igen. Lillen kanske blir igångsatt av freja tidigare om han är grön!



Freja har gjort honom sommarfin under en promenad i det somriga vädret!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0