Fullspäckad dag

Precis hemkommen och nerslagen i soffan.

Dagen började med ett besök hos min kära häst, dock inte för att ta hand om honom eftersom jag tyvärr inte får... Utan jag skulle hämta mitt kandar bara.
Åkte vidare mot mariefred, till min fina vän Amanda. Man har alltid så mycket att prata om så man hinner aldrig klart... haha många som känner igen sig säkert!

Sen blev till att åka mot hista för att ha en träning och jag åkte däreifrån riktigt nöjd med mig själv!
Träningen gick riktgit bra och ekipaget tog stormsteg framåt. De var supernöjda och glada som vanligt, underbara människor det där! Ska tillbaka på torsdag och åka med på tävling på lördag. fullt ös blir det alltså!

Fina Memo och Birgitta!


Imorgon ska jag tillbaka till sjukhuset på återbesök, vilket lär gå  bra som vanligt!


gud vilken bra dag jag haft, är verkligen nöjd med livet alltså. Så mycket fina vänner och människor i min närhet!
Fick höra av minst fyra personer att jag var så glad haha, sån är jag!

Nu ska jag vila mitt lilla huvud  framför tvburken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0