Får snart krupp

Gud jag blir snart tokig av att inte få rida och verkligen utav att inte få tävla.. Sitter och kollar bilder från förra året, Strömsholm dels. Ååååh Vad jag blir sugen!!!

Snart får iallafall jag rida igen,  sen kan vi ju hoppas för guds skull att min stjärna inte har ont längre... blir så ledsen av att inte kunna roa honom ordentligt. Jag får känslan av att han verkligen blir butter på mig, han ser så undrande ut och lite dumförklarande på mig, ''Ska du inte leka med mig idag heller?! vad håller du på med egentligen??!'' ungefär så känns hans blick när jag inte lindar, och sadlar osv..
Jag pysslar snart sönder hans man,  svans och allt man kan borta, klippa osv haha finns ju inget annat att göra liksom..
Blickan han ger mig när jag lämnar honom skär en aning i hjärtat. ''Ska du redan gå?'' ungefär.. Åh visst skulle man kunna bo i boxen bara för att få vara nära ens finaste vän dygnet runt!


Bara för detta bjuder jag på ett bildinlägg!




Finaste köttbullen! <3

Kommentarer
Postat av: fridan

fina ni!!! man känner sig så elak när de ger en såna blickar... kalle va likadan när han hade boxvila.. :(



sv: men suck!! hur lång vila beräknas? :(

2012-06-02 @ 21:05:34
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0