En bra dag!

Fint väder, återbesök och powerwalk!

Slog mig precis ner i soffan efter en välbehövlig dusch. Gick en längre sträcka idag och svettades som en gris i solen haha Men ack så bra man mår av det!

Var även iväg till eskilstuna i morse. Allt ser super ut och jag fick ännufler fina kommentarer att det ser jättefint ut och att jag är så glad! Jag blir ännu gladare av att höra sånt haha för när man själv är glad gör man andra glada!!
Jag ser det som en rätt viktig del i livet, att vara glad och att inte slösa energi på folk som tar energi och onödiga skitsaker som rykten, skitsnack och falskhet! Rakt ner i soptunnan åker det direkt!

Haha nu blev det en liten livsnovell, men vad gör det! ;)

Idag ska jag åka med ut till mitt lilla hjärta för att se på när han longeras. Hoppas han ser superfräsch ut nu när han bytt skor. Om inte kommer ju ändå Tove imorgon som kan kolla igenom honom ordentligt.



Skriver en rad ikväll om hans tillstånd såklart.
Puss på er pussgurkor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0