Tokfiiiin

Det är otroligt hur en häst kan ge så mycket kärlek och gläädje!

Han var riktigt fin idag från sekunden jag satt upp!! red mest lösgörande och avslutade med att rida skoloj pådiagonaerla i galopp,  gjorde även några byten som satt fint!


Har suttit hela kvällen och kollat tävlingar, såklart är jag ute sist av alla haha men ska anmäla till alla b4or jag hittar, få rutin och vem vet,lagom till efter sommaren kaaaanske vi kan vara redo för msva?! HOPPAAAS vill så gärna ta lillen så långt vi verkligen kan då! han är så otroligt intelligent och har såna kvalliteter!

Har många bollar i luften just nu, vilket jag gillar!
Bla att boka in en tid för plåtning så jag får massa nya bilder och kanske en ny design? ;)


Världens finaste!


Gooodnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0