SUUUUPER TRÄNING

Åh jag är helt ööööverlycklig över dagens pass!!

Vi jobbade massor med samlingen, vilket ledde till att vi kunde göra piaff och passage några steg åt gången!!  jag kunde inte sluta le när jag satt i passage på min fina häst, passage... helt otrolig känsla när man vet att det är ens egens förtjänst till att han blivit den han är idag! Som grädden på moset satte i tre RENA byten åt höger, alltså det dåliga hållet! Perfect sa Bruno efter ett!

Han avslutade med att säga ''Very good lesson today'' och såg väldigt nöjd ut!

Han blev totalt genomsvettig av det hårda passet så jag passade på att vårbada honom:)


Nu skajag iväg och äta kräftor(jaa ni läste kräftor!) haha kommer inte hem förens söndag :)

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0