herregud..

det blev en tuff helg nu.. haha
Det har blivit lite sömn och mycket skratt!

Har inte ridit min häst alls pga ryggen.. ska kolla den i morgon.
Däremot red jag ju bojne i fredags, vilket gick suveränt! superfin häst men han har inte riktigt fattat innebörden med vissa saker. Lite träning på det där kommer det bli bra. Planen är att jag ska starta honom nuunder våren, då han är till salu!

Han lyckades dock bocka lite  så ryggen blev ju inte bättre.. men som sagt, kollar den i morgon troligen!

Nu ska jag städa och komma igång! haha
Uranos och jag för ett år sen kanske!

Kommentarer
Postat av: rosanna

Hej är lillen till salu har för mig att jag såg han på annons på hästnet förut?:)

2012-03-28 @ 15:57:46
Postat av: Emelie

Blogga nån gång!



Har ni kommit ut på premiär tävling nu på våren? Berätta!

2012-05-06 @ 20:12:30
URL: http://eahorses.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0