Det går bra nu!

Hallådär!

Tänkte berätta lite som hunnits med nu under några månader!

Vi har tränat på bra och jag knner faktiskt att vi är redo för att  iallafall kunna rida godkänt i msv:b4an i div 1an!

Hade en grym resa ner till Göteborg, scandinavium och hämtade insperation, shoppade en del och festade till det på kvällarna med mina finaste vänner!


Vi checkade ut från gothia med en del mer än vad vi checkade in... hahaha mitt är ändå nertryckt i väskorna också! Det blev bla. nytt kandar och pannband, tävlingsskydd och  boots, västar, skjortor, smycken oooosv.

Jag har även hunnit få en dos av det älskade lantlivet!!

Åka fettraktor och hämta balar till kossorna, som för övrigt hade fått dagsgamla kalvaaar :)

Imorgon är det träning för Bruno Da Silva, fredag med!! Taggad på att visa hur bra vi blivit!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0