ändrade planer

Får strukturera om lite i planeringen..
Idag fick han vila. Min rygg har inte blivit bättre och det strålar  ut i benet... hmm?!
Får väl åka in om det sitter i över helgen.

Imorgon hade jag dock tänkt att rida, eller jag måste!
Ska iväg på morgonen och rida en häst jag ska starta lite nu under våren!
Sen rida min såklart, ut blir det nog! han kanske var lite ofokuserad för att han inte fått komma ut och sträcka på sig sen brunoträningarna? vi kör på det! haha



I helgen är min lilla minihitler borta... Världens bästa C som brukar hjälpa mig nästan varje dag, har ögon som en hök och snabb som fasen på att rätta en! jag som hade tänkt rida program.. men får väl vänta tills nästa  vecka, så hon kan kommentera! självklart kan jag rida utan hjälp 24/7, om man vänjer sig att alltid ha någon som hjälper en blir det ju ofta väldigt dåligt när man väl rider själv för att man blir osäker och slarvig och man är ju ''själv'' inne på banan, vilket resulterar i dåliga resultat.. men icke jag icke ;)

Jaja nu ska jag göra någon sorts nytta för kvällen innan voltaren massage i ryggen!

good kväll!!

Kommentarer
Postat av: Minihitler

Yo! I´ll be back... med ögon i nacken! Kämpa på, du är såå duktig!

2012-03-16 @ 06:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0