Fortfarande vila

Jaha.. ni undrar säkert varför det aldrig skriv om min kära häst här..

Dels får jag inte rida riktigt än.. dock är jag så sugen att jag aldrig har något annat i tankarna än när jag får sätta mig upp och komma tillbaka!!! Men sen har ju inte Lillen varit helt hundra, vi har förhoppningsvis hittat felet då han blir bättre hela tiden, men ska inte hoppas för mycket.


Idag tog jag ut honom och borstade och gosade i kvällsljuset medans han betade saftigt grääs. Finns det något i livet som kan slå egentid med sitt livs kärlek?! han växlade mellan gräset och att gosa tillbaka när jag kliade honom.
Jag fattar inte hur förälskad man kan bli i sin häst, men jag är hundra på att jg inte är ensam om den känslan haha

Även om inte lillen är ridbar än så har jag några elevers hästar jag kommer kunna rida och hjälpa till med!
Känns toppen, för med denna låååånga paus från ridandet har fått mig på stoooora tankar, riktgit bra tankar!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0