Flyttat

Jaa vi har ju som sagt flyttat till ett nytt litet stall som jag nog glömt berätta om?

Står nu i ett stall ca 10 min  hemmifrån, med Carolinas häst och en travare som är lillens nya brudar. Han har börjat leka hingstig nu när han är ända mannen bland dem haha men han sköter sig ändå som alltid!
Har en ridbana på ca 60*20 och massvis med suuuper ridvägar. Vi har alltså inget ridhus, vilket jag aldrig stått utan. Men jag är inte rädd för att bli blöt eller kall! Dessutom har vi solarium i stallet, så hästarna torkar fort iallafall ;)

Imorgon ska jag ta bilder. Jag och carro, min träningsparter och en av mina närmsta vänner, har en hel sadelkammare att inreda och maaassa prylar att fixa iordning. Det ska bli grymt kul att stå i ett så litet och personligt stall!


Jag, Helene och Carro!

Inte alltid helt normal kanske, men vad gör det, för det är väl ingen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0