Vi är tillbaka

Jag har haft lite bloggvila nu när min prins haft en rejäl vila..

Han fick problem med en hov, vilket har tagit mer än tre månader att komma iordning från.
Nu har jag börjat sätta igång honom, men än så länge skrittar vi bara. Ska börja trava nu i veckan, då bara kortare sträckor men ändå, känns otroligt skönt att sitta på honom igen!

Har ju ridit lite andra hästar under tiden, men kan inte beskriva känslan jag får när jag sitter på lillen nu igen!

Det är såklart extremt tråkigt att vi missat hela tävlingssässongen nu i sommar, men hästens välmående går allra först och vi har ju några tävlingar kvar detta år och så får vi finslipa extra inför nästa år!


Jag och prinsen en av de första dagarna jag satt på honom. Han är helt tokig i att få gå igen och jag får nästan alltid sitta och bromsa honom för att han inte ska börja springa, haha

Han blir så himla butter när han inte får jobba, så det har varit tre långa och tråkiga månader för både honom och mig. Men nu skiner han av lycka så fort jag kommer till stallet! Världens underbaraste kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0