vaaarmt!

Äntligen har sommarvärmen kommit!

Jag matchade såklart in dagen så att jag red när det var stekhett.. men det var roligt ändå och vi överlevde fast än vi båda blev dyngsura haha

Han känns så otroligt fräsch och fin, jobbar mycket sidvärtes på vägarna och han har aldrig varit så lydig! lägger faktiskt i lite galopp då och då också, det är ändå mer skonsamt för benen på honom än trav! Han är överlycklig, bockar och studsar haha han gjorde dessutom två riktigt bra byten åt det svåra hållet.. hihi!
Känns som att många poletter fallit ner under vilan, som antagligen satt riktgit fint för oss!


Ikväll firas lönen och sommarvärmen med alla fina vänner nere i hamnen!
Imorgon åker jag även till öland så lillen kommer få gå i hagen eller om vi har tur får han en tur någon dag!


Han fick ett bad när vi kom tillbaka. Han vill alltid stå och gosa med strålen mot mulen innan jag får fortsätta spola haha världens sötaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0