Underbart kuuul!

Godkväll!


Med isbitar till tår slog jag mig precis ner i soffan. konstigt väder ute tycker jag.. ena sekunden är det -5 sen +3...


Iallafall, är riktgit nöjd med träningen idag med Isabell och hennes Superfina Novio.
Fokuset låg hela passet på att få en mjuk känsla i handen och att få ut formen. Han har en tendens till att lägga sig på och då blir man ju ofta fast själv.. ajabaja.

Det blev iallafall mycket bättre och isabell har verkligen utvecklats sen jag sisst såg henne!
Det är underbart när man ser utveckling, särskilt när de kommit till punkten då man förstår själva principen med allt och att man måste rida för att få något tillbaka!


Isabell och Novio, dock i hoppoutfit.... uscha  haha ;)

Det är sååå kul att undervisa och särskilt när man själv ser stor skillnad och att man får höra hur duktig man är på det!


Min lilla kuse fick vila helt idag.. jag måste lägga upp en plan nu och se till att bli frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0