Nya skor och equiterapeut

Hallå hallå!

Var ett tag sen nu.. Har hunnit ha några träningar och även ridit lite själv!
Låg ju i hög feber hela förra veckan och kunde inte ensåka ut till stallet.. Har haft massa bra hjälp som hållit igång Lillen med longering och jogg!

Väl i fredags satt jag på honom ordentligt och självklart är han otoligt fin!
Red även en till häst, Rockooo! Alltid kul att prova nya hästar!


Idag fick han nya skor och Koko var även ute och kollae igenom honom. Brukar alltid kolla igenom honom innan tävlingsässongen och efter! Han var fin i hela kroppen förutom i höger bogmuskel. Han fick nålar och ska skritta två dagar sen ska jag longera ca 10 min i höger varv innan jag rider! HATAR att longera... så tråkigt.

Så planen för veckan blir rätt lugnt för att komma igång ordentligt!


Maja tyckte att det var dags för mys med Lord som inte brydde sig ett dugg! haha Rolig katt det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0