Dagen

Jaha då var  tisdagen passerad och den bjöd inte på så värst mycket, en tripp till Eskilstuna, sjukstuga och stallet. För inte priotiterar man bort stallet även om man har  feber mm? ;)

Idag blev det ett lugnare pass eftersom han inte är i toppform! Men ack så fin han var! gjorde så fina slutor på diagonalen i både galopp och trav, Fina byten åt Båååååda hållen och var allmänt mjuk, pigg och eftergiven som han är 9/10 dagar.. eller nää 9.9/10 rättare sagt! haha

Känner att det behövs ett rejält fotoshoot, så att jag får lite nya bilder att bjuda på! ska snacka med någon av mina fotografer  ;)



Bjuder på några gamla för nästan exakt ett år sen!
Min sitts på den sista är aaaaja baajaa! dock kan  jag nog med säkerhet säga att jag numera sitter rakt med skallen och rätt upp med överlivet! Duktig Maria!! ;D


Idag tog jag även ett beslut som kan betyda mycket inför detta tävlingsår! Men det är hemlis än så länge ;)
TAGGAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0