Äntligen

Fortfarande hemma och sjuk.. imorgon får det räcka för jag skkaaa till jobbet!

Nyss gjorde jag något jag behövt göra väldigt läääänge, men aldrig tagit tag i skiten!
Jag beställde två par specialmåttade stövlar!! woopwoop


Ett par as fräna till vardag och ett par snygga till tävling!
Avslöjar inte än några detajler alls! men lovar att iallafall träningsstövlarna kommer jag vara ensam om ;)

Hoppas bara att det inte blir några problem som det allltid blivit när jag beställt stövlar...
Kan ju aldrig hitta ett par färdiga i butik då jag har så långa och smala ben...


Kommentarer
Postat av: Ulrica Strindinger

Självklart kommer det att bli jättebra! Vi kommer faktiskt att vara två i Sverige med likadana stövlar...än så länge. Vi kommer iallafall att synas och snart kommer många fler vilja ha likadana stövlar! :) www.ridingboots.se

2012-01-11 @ 14:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0