Det går i ett

Hallå. Redan fredag i morgon?! har veckorna gått och blivit kortare tro?

Jaja, har inte varit hemma sen igår därav tystheten..

Igår red vi ett pass i ridhuset. Redan när jag kortade tyglarna kände jag att idag, idag är han en tia!!!
Så otrolligt fin och jag fick nästan en gratis uppförsbacke! tränade på att få till böjningen i skolorna och lite piruettarbete!


Idag gick vi ut på fältet och joggade lite. Han var fin som vanligt men lite kräsen var jag nog sen igår för hade inte alls samma känsla. jobbade lite lägre i form med tempoväxlingar i galoppen!

När jag skrittade av på vägen hem red jag förbi ridhuset där 4 älgar hade parkerat.. haha tur att  jag inte red inne! men ack så otroligt fina djur det är! Skogens konung javisst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0