Vi är bäst!!

Vilken ritt, vilken häst, vilken dag!!!

Vi skrällde till med en ritt på 70% vilket gav oss en 4:e placering.
Jag  log genom heeela ritten och grät nästan av lycka efteråt. Allt satt så bra och jag kunde RIDA ordentligt genom hela programmet. Vi fick en taktmiss i skritten vilket kostade oss många poäng då det är koef 2. Men jag tar på mig det helt och hållet. Skritten är det svåraste, gränsen är så fin från att de börjar trava och jag bad lite för mycket för honom. Men det gör mig inget, för vad hade vi för förutsättningar? och inte hade jag något krav på honom heller utan bara på mig. Han går in och gör allt jag ber om och lite till. 8or och 7or genom hela prog förutom en sexa och fyran.. 8 på korektheten i uppvisningen! Det jag är mest glad och nöjd över är att ritten kändes lika bra som den blev bedömd, vilket aldrig hänt mig innan.

Nu har många poletter fallit och vi har kommit sjömil längre än vad jag räknat med!

Taggar med hemmakväll och sovaaa, imorgon startar vi inte förens två :)


Vi och hästarna ute på kvällspromenad innan nattningen. Gud vilka roliga människor det finns och underbara är dem!

taggaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0