tävlingen!

Vilken lång paus det blev.. haft väldigt mycket att göra..

Tävlingen som var i tisdags då. Han var sjukligt fin innan jag gick in på banan. Men det sitter ju i min skalle såfot vi går in på banan så jag  tappade det mesta. GAV bort poäng på enkla bytena där vi annars får 8, jag slutade rida i övergången till skitt vilket såklart blev tvärnit, IBÅDA... dumma dumma jag. Sen fick vi ett byte i en båge vilket också kostade. Många komunikationsmissar oh det var lite att jag antingen fick en förstor reaktion eller så hände inget. Han var lite väl ofokuserad men det var ju förtsta utomhustävlingen vi gjort sen förra året.
Jag ser det som en skolrunda, för mig. Jag måste träna på att tävla så att jag blir kung på banan!

Vi fick 63% och precis utanför placering vilket är helt okej och det var bara en  63%ig ritt. Hade jag satt det vi brukar sätta hade vi nog haft rätt mycket mer. Men det är alltid lätt att veta i efterhand ;) haha

Nu på lördag åker vi till Enköping och rider en MSV:B2!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0