Tävling i morgon!

Helgen blev väldigt fartfylld så har inte hunnit något datori haha

Idag red vi ut, en sjukt fin runda och självklart kom älgen på besök men försvann lika fort med. Såg även en död älg... hmm, sjukt!
När vi ändå hållet på så ska jag väl erkänna att jag satt lite löst idag.. hahah det var faktiskt nära att jag stod på backen, men höll mig kvar, Vilket var tur då carro har en lite vildponny som hade blivit tokig om lillen dragit.

Han var sjukt fin idag och det känns riktgit bra inför i morgon!!! att man kan bli så lycklig!!!!!


Han ser lite ut som en älg själv faktiskt hahaha

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hur gick det?! :)



Hörde att Lise blev sågad av domaren, hoppas det gick bra för dig iaf!

2012-08-15 @ 08:26:04
URL: http://eahorses.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0