Snart fredag!

åh vad snabbt denna vecka gått!!

Imorgon är det fredag och jag som alla andra längtar väl alltid på att det ska bli just fredag!

Idag var jag och kollade på ett hus, på en gård där nu både lillen och förhoppningsvis om någon månad jag också flytta till! Lillen flyttar nog om någon vecka bara.
Ska bli riktgit kul då det är massa roligt folk i stallet och jag har även ridbana och ett litet ridhus att träna på/i.
Även att äntligen få flytta hemmifrån är ju världens grej också, som jag längtat! Ska ringa i morgon och tacka ja till huset! Sjukt fint och jag kommer nog stormtrivas!!!


idag var vi ute en runda med mest skritt och galopp. han var riktgit fin så jag jobbade mest kondition med honom! Inga älgar har vi träffat på, på ett tag nu heller! skönt att slippa vända som jag ibland faktiskt måste.. dock bryr sig ju inte lillen, det är värre för honom att gå förbi hästar i en hage.. idag tvärvägrade han först för att det stod två hästar i en hage där han aldrig gått görut.. hahaha man kan inte låta bli att garva, underbara djur!!


Kommentarer
Postat av: Richard

Trevlig blogg du har, kika gärna in min!

2012-08-09 @ 21:50:16
URL: http://tribone.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0