sent!

Godkväll eller godnatt snarare..

Det blev väldigt tight i schemat idag.
Hästen jag provade gick lika bra som väntat så på söndag blir det ett pass till!

Fick även ett superfint samtal idag. Helt otroligt vad glad man kan bli av vissa personer!
på söndag ska jag iallafall ha träning för en ny elev som jag kommer vara lite som en PT till och hänga med på tävlingar och sånt nu ett tag :)

Sååå kul att folk uppskattar min hjälp och att jag faktiskt uppenbarligen kan leverera bra!

Däremot blir det ingen start i morgon. det har kommit saker emellan. Men det kommer ju en tävling om några veckor!

Imogon blir det flytt och fixa, ska även ta bilder på allt jag köpte idag åt min lilla prins! JIPPIE!!!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0