På väg!

Fick nyss ett mail om att padden är på väg! Hoppas den hinner komma innan helgen :)
 
Igår gick både L och G sjukt bra!
 
Lillen gjorde sååå bra byten åt båda hållen. Jag blev helt paff när jag rider upp mot ett byte åt höger (som brukar bli paaankak) och helt plötsligt rider jag helt annorlunda och vågar vänta och rida upp honom på yttern som jag haft så svårt för. Vipps så byter han rent och spikrakt!! Tror ni jag blev glad? han blev också glad och började busa och bocka när jag överröste honom med beröm! BÄSTA HÄSTEN!!!
 
G red jag ju för andra gången, vilket ledde till lite nya knappar.
En riktigt fin häst men blir gärna spänd i överlinjen och tittar gärna på saker istället för att fokusera. Men igår fick jag igenom båda sidorna ordentligt och kunde rida mjukt och stabilt. Rider mycket volter och 8:or för att få loss honom. mycket böjning och ställning för att han inte ska hänga i vänsterhanden vilket han gärna gör.
 
Blir ett pass på båda idag igen! guuud vad kul det ääär :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0