På banan igen

idag var första gången på nästan ett halvår jag tränade på en bana. Red ner till en kompis och red på deras bana tillsammans med henne.
Det kändes som att lillen verkligen saknat det och tyckte att det var riktigt kul. Han busade och bockade med jämna mellanrum, skakade sådär gulligt och busigt på huvudet och studsade samtidigt haha kan man annat än att le?!

Han var riktigt fin, sjukt pigg och låg på lite väl i galoppen vilket jag justerade med igång och avsaktningar. tillslut kunde jag avsluta honom i en ljud lång form i galoppen.
han brukar inte skumma i munnen men idag var han helt gul :)

Passet blev sammanlagt en timma, då med kanske 20 min fram och av skrittning!

Har lite bilder på den fina naturen vi alltid rider i!


Perfekt Nedklippt runt energiskogarna som man kan galoppera runt! 

Ena skogen

Andra skogen

Lillen nöjd på väg hem från dagens pass!


Ska se till att ta bild på backarna också.. glömmer lätt det haha

Nu ska jag fortsätta jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0