onsdag

gud vad lätt det är att gå upp nu för tiden, jag vill bara ut i kylan!  Det är ju såå mysigt att kunna dra på sig en liten dunjacka och känna kylan lite lätt i ansiktet bara! Längtar tills man får gå runt i thermobyxer, kängor, mössa vantar och fjällräven!
 
 
Iallafall.. Mitt paket har nog kommit idag så det blir direkt hem och hämta ut för att kunna testa idag!
Tänkte dock bara ut och luffsa i skogen så att han får sträcka på sig :)
Ganster ska träna med sin ägare idag som är galen och rider fälttävlan... tokstålla säger jag bara!
 
Har inte så mycket på jobbet vilket gör att jag blir sjukt rastlös och vill bara åka till stallet och fixa! haha
Skadad? neee bara sjukt grym ;)
 
haha, det ser ut som att lillens huvud sitter på min axel och att han inte har någon kropp.. lättroad? ja något! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0