Måste våga!

Imorgon är det freeeeedaaaag :D
 
Sitter helt tokdäckad i soffan efter en lång eftermiddag/kväll istallet.
 
Red i ridhuset idag, hans ena baksko är lite lös så vill inte rida ut när det är så blött...
 
Man oj vad duktig han var!!! och även jag var faktiskt duktig. Efter passet kände jag mig verkligen nöjd med mig själv, för att jag vågade sätta press på oss idag. Vågade rida och be om mer fast än att det kändes bra.

Hade en riktigt skön skiva på typ högsta volym på. Det finns ju inget bättre att rida till musik, allt blir lättare och man blir så taggad! :D
 
Imorgon ska jag först till min fina vän Amanda för att umgås och kan tänka mig att det blir lite ridning! ;)
Sen till lillplutten och jogga lite tänkte jag, för att sen ha en elev klockan 5.
Bra fredag ser det ut att bli :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0