Måndag

En ledig måndag satt fint efter denna helg som gått i ett!

Igår hade jag ju träning, som förövrigt gick galant! Skulle rida efteråt, men lagom till vi är klara så bryter ett riktigt åskväder ut. blixtrar överallt och hästar som var i hagarna.. bara att springa!

Helt omöjligt att rida i vädret också, dels livsfarligt med.

så både Lillen och G fick vila vilket sög då jag hade sett fram emot det så mycket.
Men idag blir det andra bullar! :)

Idag beställde jag även en ny padd till sadeln. Den bästa av de bästa enligt mig och många i eliten.

ACTON Gelpad.
1049:- hos Ryttarstugan

Nu ska jag göra mig redo för stallet!
Ska ta lite bilder idag kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0