Godmorgon!

Det kommer bli en lång dag idag!
Snart är det jobbet som gäller till halv 4. först åka och handla mat till honom, sen till lillplutten och skritta ut en sväng med lite klättring. tvätta honom. Kanske hinner packa något. vid halv 6 ska jag prova den där hästen, vilket lär ta ett tag. Sen packa med och kaaanske hinna åka över med mat till nya  stallet!

Tror att det blir en tidig morgon i morgon eftersom jag rider första klassen och i början av klassen!

Ska bli sååå kul, men jag vet ju att vi inte är med och slåss om placeringar eftersom det är högre standard i msvb som vi inte riktgit kommit till. Vi är med för rutin och att få erfarenhet! :)

Godkänt och en bra känsla är målet!


Ser det inte mysigt ut med kyla?? åååh vad jag längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0