Två hästar ridna

Åh jag skickade nyss två väldigt spännande mail!

Idag  var lillen suuuuperfin! Elin red fram honom medans jag red Archibooy som också var fin, dock red jag på hackamore(?!) pga ett litet sår han haft i mungipan. så red mest bara lösgörnde med honom!
Åter till lillen. Han gjorde klockrena skolor, jag kunde behålla den längre och bäriga formen även i slutorna. Fina byten gjorde han med, luftiga, lydiga och rena!
Har nästan lite svårt att reflektera över passen med lillen så han oftast gör allt precis som jagber om.. känns så tjatigt och självgott att bara bre på med allt bra han faktiskt gör haha :)

Imorgon ser det fullsmockat ut igen. Precis som jag älskar det!!


För snart ett år sen! tiden går fort när man har roligt :D


Kommentarer
Postat av: Åsa

Spännande, du berättar väl sen? :D



Sv: Nej, den funkar nog i android också? Det borde ju det i alla fall :) Skulle dock premiärblogga med den igår, men det funkade inte. Var nåt fel på servern. Typiskt.

2011-09-30 @ 11:06:01
URL: http://hasteriet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0