lerigt

När jag kom in i stallet möttes jag av en grå häst... haha verkligen toootal lerinpackning..
Bara att sätta igång! som tur är han så välborstad så hans päls släpper leran direkt! haha


Busen...


Red på den blöta utebanan. Han var superfin och eftergiven. hoppade till och med ett litet hinder några gånger!!! haha det är inte ofta man får se mig göra sånt!
Men han var så snäll, mitt lilla hjärta!

 

Det var en häst som rullade fast när jag stod och fixade lillen. Han blev helt vettskrämd när han såg in i boxen att hästen låg i väggen..Han förs fast och började blåsa, tussen haha, ännu mer livrädd när jocke gick in och drog loss hästen. men han hoppade bara rakt upp sen stannade han vid mig! :)


Såhär ren var jag efter passet idag! (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0