Viiideooo

Sååå.. nu sitter jag vid stora datorn!

Som ni ser bytte han i båda bågarna vilket kostade rätt duktigt med poäng.. ca tre procent försvann.. Vi tappade drivningen och jag blev liteosöker och började styra med händerna. det får jag inte göra för han är så otroligt känslig och byter direkt då... så jag tar på mig det helt och hållet!
Det känns dock väldigt surt för vi ska kunna rida programmet utan de där onödiga missarna.
sisst jag startade det red jag på 64% och nu på nästan 63% så det är surt att jag hade kunnat förbättra bästa resultatet.
MEN ridkänslan var den bästa jag någonsin haft!!! jag behöll lugnet när han spände till och behöll flytet hela programmet. Även formen är ju sjukt mycket bättre än någonsin!


(HAHA, btw observera att mitt hårnät lossnar på sista uppridningen och studsar på lillen bak ca 5 ggr.. sjukt vad snäll han är som inte får ett utbrott!)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahaha, gud vad roligt! Men vad kul att du är så nöjd, såg jättefint och jämnt ut :)

2011-10-11 @ 10:01:06
URL: http://hasteriet.blogg.se/
Postat av: Julia - bloppis på bloggen!

Haha, kul det ser ut i slutet med hårnätet! Ni är mycket fina.

2011-10-11 @ 21:10:19
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0