heeerregud

Hallå allihopa!!

Just kommit hem från stallet. Idag var det ju träning för Bruno!
Det gick verkligen sjukt bra!!! fick hjälp med inte bara formen utan att få honom i en ordentlig uppförsbacke.
I galoppen tränade jag på att samla riktigt mycket utan att tappa energin, utifrån det kunde vi göra byten som blev oooootroligt bra åt båda hållen!

Kände sån skillnad och det känns som att jag fick ut otroligt mycket av att rida små tempoväxlingar, utan att plocka i handen. Rida energin med benen och framåt med höfterna.

Lillen blev riktigt fin och förstod efter ett tag precis vad jag menade. Han är så himla lättlärd och älskar att jobba!Svettiga blev vi och avslutade med avskrittning på galoppbanan så att han fick sträcka på sig :)

Bruna berömde oss och sa att han var riktgit fin :D

Nästa gång MÅSTE jag ha någon som filmar!


I våras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0