Blåsväder

Usch.. Jag haaatar när det blåser.. och den där berit har fixat så det låg ett träd på vägen till stallet... dummis.

Som säkert alla vet var det globen som gällde i helgen för de flesta hästnördar! även jag var där, i lördags och såg galashowen. Fick biljetter så varför inte! Hade sjukt bra platser och showen var ovanligt bra!

Såhär bra satt vi!

 

Såklart kan man även inte låta bli att gå en runda på anexet...Det blev ett par långa paddar från Moderns Horse och Stübben läderputts.  Alltså klarade sig plånboken rätt bra denna gång! haha

 

Tråkigt nog var det ju inte lördagen som küren gick på... var även inte hemma idag så jag kunde se sändingarna på tv.... OCH de finns inte på svtplay..... FML!!! jag blev sjukt sur när jag inte hittade nått på svt... ALLA hoppningar finns men ingen dressyr förutom Patriks segerritt (som förövrigt var sjukt bra)

Men VAFAN?!?! ursäkta men...VAFAN...Dressyren är ju det roligaste och jag hade ju räknat med en insperationsvåg..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0