KVALAD!

Äntligen är jag hemma!
Blev kvar hos fia igår så kunde inte uppdatera :)

Iallafall.
Vi red ihop 63,55 tror jag det var. Alltså betyder det att vi slagit personbästa och kvalat klart till MSV:B!
Jag är inte alls nöjd med min ridning... jag gjorde som jag verkligen inte får... blev spänd och höll i. dumma dummamig.
Men det sågrätt så trevligt ut ändå:) fick två femmor resten  sexor och sjuor. Dommaren kommenterade formen i nästan varje kommentar dock.. jag håller med för den blev inte bra. men tänk vad jag kan få om formen sitter! den drar ju ändå ner en, två poäng på varjepunkt..

Jaja blev petad från placering som vanligthaha låg faktiskt tvåa ett tag!


Finhästen inne på banan! fint med ett räcke mitt i haha


Vi hade även tur att få slinka med i stortransporten! lillen fick även den största platsen så han åkte kunligt!:)

Film kommer snart!


Kommentarer
Postat av: Madde

Snattare!!!! ;P

2011-05-14 @ 18:32:26
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0