ooom han kan

Jaa efter några dagars riktgit dålig känsla, tvingade jag mig till ett pass i ridhuset.
Jag är glad nu i efterhand att jag gjorde det. För det resulterade i RENA byten och en bra känsla.
Han är ju så otrolig, min häst. Från att inte förstå något när jag ger byteshjälpen - förstå hjälpen utan att kunna tekniken - förstår hjälpen OCH kan tekniken på så kort tid.
Hur kunde jag ha sån tur med min första häst?!

har även ridit en programridning - MSV:c2 med div 1 laget för en intemediere dommare på ca 67%
tänkte ni kanske vill se videon från detta så here you go!

Har fått tillbaka känslan och kommer ge allt den 17e! mitt mål är ialf att få ett kval klart till msvb.
Sen vill jag sjävklart få en placering!


Kommentarer
Postat av: Maria Johansson

Sv: Vad härligt att du gillar bloggen, tack :) Trevligt du rider förresten, jag får satsa på att få ihop mina händer lika fint som du idag när jag rider :) Hade gott!

2011-03-30 @ 08:34:43
URL: http://dressyrsnack.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0