fuuuullllt uppp

Shit... just nu är det saker helatiden!!
Hinner knappt komma hem innan jag antingen ska dra iväg eller sova typ haha
Men jag gillar det mycket iallafall!!:D

Dock hände en skitsak igår.... lillen fick ryck och nockade mig med kandaret på när vi stod i boxen.. som TUR var hade jag min fina nya hjälm på annars hade jag nog behövt sy några stygn eller fler... min hjälm fick en ordentlig reva i sig...
men men inte var det med mening så inget att bli arg på honom över såklart.. men surt som fan!

Jaja han är iallafall väldigt fin och har mycket krut i både skallen och kroppen då han börjat få en halv havre om dagen!! han blir ju lite knäppav det men nu när jag lärt mig rida honom bättre så kan jag nog behärska honom :)

Nu ska jag slänga i mig mat och sen soooovaaaa!!


FINASTEEE


Kommentarer
Postat av: Madde

Maria - de e krossad havre så han får 1/4 typ 2 nävar :P Kan omöjligt göra skillnad?

Trist att man typ aldrig ser dig i stallet nuförtiden, nästan lite lugnt o skönt ;P hehe

2011-06-19 @ 21:01:16
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0