Dummaa

Idag var lillen rätt hängíg i boxen.. så tittar jag på benen och ser att höger framknä är svullet rätt så duktigt......
Ett sår som ser ut som en spark.. dock inte ljupt  och han var inte halt!!

Jag stod och kylde det i en kvart kanske och gjorde rent såret. Och så la jag på helosan.

Imorgon kommerhan säkert vara ännu större så det blir nog ett pass på skritter för honom.
Känns skitbra såhär några dagar innan tävling... ååååh


Men får vara glad att han inte är halt iallafall inte vad vi kunde seidag när jag sprang med honom!


Finaste kuseeen!


Kommentarer
Postat av: Fippan

Kom ihåg vad vi sa i onsdags om att han vilar sig i form! =)

2011-06-04 @ 22:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0