Taggad!!

Äntligenlite tid över till bloggen!!

Är så sjukligt taggad inför helgen! han känns finare än någonsin och gör klockrena byten åt vänster iallafall! höger kommer sakta men säkert!

Hela veckan komme fokus ligga på programdelar. Jag red igenom b:2an för några dagar sen och det ända ''svåra'' är typ 8 metervolterna, då han tror att jag samlar upp och vänder för enlängning på diagonalen. så lite mer komunikation och lydnad där så blir dom bra:) Allt annat sitter riktgit bra måste jag nog säga!

Hoppas på att någon kan filma ritterna bara:D

Planen är att rida MSV:b2 fredagen, MSV:b3 lördgen och känna efter om jag kanske ska rida MSV:b4 på söndagen. skulle vara suuper kul att rida alla dagarna:)

Snart ska jag ut och mocka ur box och städa skåpet. måste börjab planera inför helgens alla lindor osv!


ÄLSKAR ATT TÄVLA:D

Finaste hästen någonsiiiiiin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0