på och av

Han vilade lördag söndag så han får ju lite mycket i skallen då. vilket ledde till:
igår under passet fick jag aldrig in känslan av rytm, Antingen gick han bakom mig och när jag försökte få fram honom gick han ifrån mig.  därför fokuserade jag mycket på lkösgörnade innan jag började med rörelser. överböjde och motställde. tillslut fick han fokuset på mig iställer för på de pallar som stod i ridhuset då de ska va till dommarborden på tävlingen. När jag kände att vi var på rätt bana igen så red jag igenom programmet. Satt riktigt bra faktiskt:) skolorna gör han riktigt fint nu :)
Idag ska jag lägga mer tid på framridningen istället för på pogrammet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0